Meny

Hjem

Inspirasjon

Vi tilbyr

Priser

Folka våre

Nordbolig realiserer boligdrømmer i hele distriktet

Kunde
Nordbolig
Periode
26.05.21 - 06.02.21
Målgruppe
Aktuelle boligkjøpere
Format
Native digital + print
Avis
Oppland Arbeiderblad, Ringsaker Blad, Hamar Arbeiderblad, Østlendingen, Romerikes Blad

Bakgrunn:
Kunden hadde flere nye boligprosjekter i regionen de trengte å få oppmerksomhet rundt.

Kundens utfordring og mål:
Kunden ønsket at flere skulle høre om boligprosjektene og bli interesserte i selskapet. Samtidig ønsket de å treffe potensielle boligkjøpere, og bygge kjennskap om Nordbolig generelt.

Kampanjen skal bidra til å:
Øke kjennskap til Nordbolig som merkevare, og spre informasjon om boligprospektene i utvalgte områder.

Løsning:
Vi lagde lokale artikler for hvert boligprosjekt som ble kjørt i avisen i det tilhørende område. 

Dette oppnådde vi:
Kunden melder om flere leads både ved kontakt på mail, samt trafikk fra artiklene til deres prospekter. Kampanjen fikk høy klikkrate, og i tillegg var det veldig mange som valgte å klikke på lenkene til nedlastbart prospekt som lå i artikkelen. Vi kjørte også en Brand Metrics-analyse for å se på Nordbolig som merkevare. Denne la vi på på tvers av alle avisene for å sikre høyt nok volum. Analysen viser en merkevareløft på 32,7%. Kjennskapen økte fra 40 til 45%, vurderer økte fra 11 til 23%, preferansen økte fra 4 til 15% og kjøpsinntensjon fra 4 til 9%.

Inspirasjon