Nordbolig realiserer boligdrømmer i hele distriktet

Kunde
Nordbolig
Periode
26.05.21 - 06.02.21
Målgruppe
Aktuelle boligkjøpere
Format
Native digital + print
Avis
Oppland Arbeiderblad, Ringsaker Blad, Hamar Arbeiderblad, Østlendingen, Romerikes Blad

Bakgrunn:
Kunden hadde flere nye boligprosjekter i regionen de trengte å få oppmerksomhet rundt.

Kundens utfordring og mål:
Kunden ønsket at flere skulle høre om boligprosjektene og bli interesserte i selskapet. Samtidig ønsket de å treffe potensielle boligkjøpere, og bygge kjennskap om Nordbolig generelt.

Kampanjen skal bidra til å:
Øke kjennskap til Nordbolig som merkevare, og spre informasjon om boligprospektene i utvalgte områder.

Løsning:
Vi lagde lokale artikler for hvert boligprosjekt som ble kjørt i avisen i det tilhørende område. 

Dette oppnådde vi:
Kunden melder om flere leads både ved kontakt på mail, samt trafikk fra artiklene til deres prospekter. Kampanjen fikk høy klikkrate, og i tillegg var det veldig mange som valgte å klikke på lenkene til nedlastbart prospekt som lå i artikkelen. Vi kjørte også en Brand Metrics-analyse for å se på Nordbolig som merkevare. Denne la vi på på tvers av alle avisene for å sikre høyt nok volum. Analysen viser en merkevareløft på 32,7%. Kjennskapen økte fra 40 til 45%, vurderer økte fra 11 til 23%, preferansen økte fra 4 til 15% og kjøpsinntensjon fra 4 til 9%.

Se nyeste caser

Allehelgen – Dette skjer i kirken nær deg

Allehelgen – Dette skjer i kirken nær deg

Den Norske Kirke (Hamar Bispedømme)
Realiserte bildrømmen med Brage Finans

Realiserte bildrømmen med Brage Finans

Brage Finans
COOP Mega ønsker velkommen til ny butikk

COOP Mega ønsker velkommen til ny butikk

COOP Mega