REMA 1000 regionen Østre Østland ønsket å teste innholdsmarkedsføring i Amedias lokalaviser. Kampanjen bestod av 10 artikler totalt, hvorav 9 stk ble distribuert på print og 5 stk ble distribuert digitalt. Artiklene oppnådde gode resultater og god respons blant lokalbefolkningen.
Se kampanjen her:
- Indre Akershus Blad: «Brenner for kundetilfredshet»
- Halden Arbeiderblad: «Haldens REMA 1000-kjøpmenn slår fast: – Vi lever godt til tross for svenskehandelen»
- Oppegård Avis (ekstern): «Blir kjent med lokalmiljøet for å bli best på service»
- Sarpsborg Arbeiderblad: «Charlotte er Sarpsborgs prisvinnende kjøpmann: – Alle spiller på lag her»
- Moss Avis: «Kjøpmann med hjerte for lokalsamfunnet»
- Akershus Amstidende: «Startet i REMA 1000 som 14-åring – nå er Christer (28) kjøpmann»
- Smaalenenes Avis : «Da Johan begynte turte han ikke si hei til kundene – nå blomstrer han på jobb»
- Vestby Avis: «Driver REMA 1000-butikk 100 mil hjemmefra»
- Fredriksstad Blad: «Da Christian begynte i jobben, var han plaget med sosial angst. Nå er han «sjefen» i kassa»
- Indre Akershus Blad: Gir tilbake til bygda