Meny

Hjem

Inspirasjon

Vi tilbyr

Priser

Folka våre

Få smaken av Norge i din nabolagsbutikk

Kunde
Coop Prix
Periode
Mai 2020
Målgruppe
Nye og eksisterende kunder
Format
Native papir og digital
Avis
Agder Flekkefjord Tidende, Agderposten, Aker Avis Groruddalen, Akershus Amtstidende, Arbeidets Rett, Avisa Nordland, Bergensavisen, Bladet Vesterålen, Budstikka, Bygdebladet, Bygdeposten, Drammens Tidende, Eikerbladet, Finnmark Dagblad, Finnmarken, Firdaposten, Fjordenes Tidende, Fredrikstad Blad, Fremover, Glåmdalen, Grimstad Adressetidende, Gudbrandsdølen Dagningen, Halden Arbeiderblad, Hamar Arbeiderblad, Hardanger Folkeblad, Haugesunds Avis, Helgelands Blad, Helgelendingen, Hordaland, Indre Akershus Blad, Jærbladet, Kvinnheringen, Lofot-tidende, Lofotposten, Nordlys, Nordstrands Blad, Nye Troms, Oppland Arbeiderblad, Rakkestad Avis, Rana Blad, Rogaland Avis, Romerikes Blad, Romsdals Budstikke, Sande Avis, Sandefjords Blad, Smaalenenes Avis, Sogn Avis, Strandbuen, Telemarksavisa, Varden, Tidens Krav, Tvedestrandsposten, Tønsbergs Blad, Valdresavisa, Varingen, Vennesla Tidende, Østlandets Blad, Østlandsposten og Østlendingen

Bronse i Gulltaggen 2021. Kategori: Kanal/Mediestrategi

Vinner av Månedens case i Amedia

Nabolagsbutikken Coop Prix har fokus på å tilby kundene et bredt utvalg av norsk frukt og grønt. Dette skulle kommuniseres gjennom en innholdsmarkedsføringskampanje i Amedias lokalaviser.

Kampanjen bestod av 58 lokale artikler tilpasset til hver enkelt Prix-butikk, samt én generell artikkel om Coop Prix’ satsing på norsk frukt og grønt. Artiklene ble distribuert over tre uker, herunder syv døgn digitalt per avis og tre innrykk på helside per avis i totalt 59 lokalaviser.

Kampanjen fikk høy oppmerksomhet og gode tilbakemeldinger fra både kunder og lesere. Se hvordan kampanjen ble utført i casevideoen under.

 

Inspirasjon