Wang Åpen dag: Studie-spesialiserende

Kunde
Wang Toppidrett
Periode
Januar 2019
Målgruppe
Foreldre med ungdom, og ungdom i videregående skole alder innenfor Geografisk område Oslo/Akershus/Buskerud
Format
Innholdsmarkedsføting native digitalt, display (mobil)
Avis
Nettavisen, Smaalenenes Avis, Akershus Amstidende, Enebakk Avis, Indre Akershus Blad, Romerikes Blad, Vestby Avis, Østlandets Blad, Ås Avis, Bygdeposten, Drammens Tidende, Lierposten, Laagendalsposten, Ringerikes Blad, Røyken og Hurum Avis, Budstikka, Sande Avis og Svelviksposten

I forbindelse med Åpen dag ønsket Wang Oslo å være synlige for foreldre med barn i videregående skole alder, med fokus på studiespesialisering. Geografisk begrenset kampanje til områder Oslo, Akershus og Buskerud. Vi valgte å gå for et heldigitalt løp med tradisjonelle bannere på mobil, og innholdsmarkedsføring på kryss av digitale enheter.

Vi ville vise fram hvorfor velge Wang og hva skiller Wang fra andre skoler. Uttalelser fra elever og elevrådsleder skapte nærhet og viste hvordan skolen oppfattes av de som studerer der. Formålet var å øke synlighet og kunnskap om Wang studiespesialiserende, og invitere til Åpen dag 30.Januar på Osloskolen, med presentasjoner fra blant annet rektor og toppidrettsjef.

Se kampanjen her:
“Dette er hemmeligheten til WANGs suksess”

“WANG Oslo: Nå kan du bli en del av vår skolesukses”

Se nyeste caser

Livet på Taxisentralen

Livet på Taxisentralen

Taxisentralen
Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Viken Sol AS
Sentralt og solrikt på Solenga

Sentralt og solrikt på Solenga

Bokvalitet AS/Nordvik Drammen