Meny

Hjem

Inspirasjon

Vi tilbyr

Priser

Folka våre

Visningshelg, september 2019

Kunde
Block Watne
Periode
September 2019
Målgruppe
Lokalbefolkningen og potensielle boligkjøpere i områdene kampanjen ble distribuert.
Format
Native digital og print
Avis
Bergensavisen, Drammens Tidende, Eikerbladet, Lierposten, Røyken og Hurums Avis, Sandnesposten, Hamar Arbeiderblad, Haugesund Avis, Ringerikes Blad, Laagendalsposten, Romsdals Budstikke, Romerikes Blad, Tønsberg Blad, Sandefjords Blad, Østlandsposten

I forlengelse av tidligere kampanjer for Block Watne, har vi fortsatt med lokalproduserte artikler. Denne gang i forbindelse med visningshelg 21-22 september.

Kampanjen bestod av åtte nye artikler og gjenbruk av to artikler som Spray har produsert for Block Watne tidligere. Artiklene ble til sammen distribuert i 15 lokalaviser digitalt, samt uttak på print i syv av avisene. Artikkelen produsert i Molde (Røbekklia) gikk utenfor visningshelg og ble distribuert digitalt 2.-6. oktober og 5. oktober på print.

Se alle artiklene her:

  1. Flyttet fra hus på Os til leilighet på Nesttun: – Det er ingenting jeg savner
  2. Panoramautsikt på Hvitveisbakken
  3. På moderne Øygarden er det tilrettelagt for elbiler
  4. Bygger eksklusivt på Hamars fineste tomt
  5. Runar skal selge fem splitter nye Block Watne-eneboliger på Moksheim
  6. – Jeg hadde aldri trodd jeg skulle flytte ut av byen
  7. Byr på drømmehjem og personlig stylist på Lafteråsen
  8. Med drømmeutsikt og marka som nabo
  9. Bygger midt i smørøyet på Eltonåsen
  10. Solkollen: – Et nytt boligområde i naturskjønne omgivelser

Inspirasjon