Tyske byer

Kunde
Tysklands nasjonale turistkontor
Periode
Oktober/November 2018
Målgruppe
Nettavisenlesere som er glade i å reise
Format
Native-artikler
Avis
Nettavisen

Tysklands Nasjonale Turistkontor ønsket å promotere ulike tyske byer på Nettavisen. Artiklene omhandlet alt fra matkulturen i Tysklands nordkyst, viktige kulturpersonligheter fra delstaten Thüringen, familietur i Berlin og reisebloggernes beste opplevelser i Lübeck.

Se kampanjen her:

«Thüringen: Opplev Tysklands historiske hjerte»

«Opplev Tysklands nordkyst: Michelin-stjerner og den tyske riviera»

«Reisebloggere: Derfor falt vi for Lübeck»

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand