TV på hytta

Kunde
Canal Digital Satellitt
Periode
Juni/juli 2018
Målgruppe
Hytteeiere
Format
3 x native-artikler
Avis
Fredriksstad Blad, Moss Avis og Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

TV på hytta – Se TV, film og serier hvor du vil, når du vil

TV som en integrert, viktig og selvfølgelig del av hyttelivet var motivasjonen for denne kampanjen. Canal Digitals TV på hytta-løsning sørger for at du kan se tv, film og ser der du er. Hovedmålet var å kommunisere tilgjengeligheten, men også de økonomiske fordelene. Ettersom kampanjeperioden sammenfalt med VM var det naturlig å utnytte dette.

Den utvalgte familien passer perfekt i området som er utvalgt, de bor og har hytte i Sarpsborg, Pål-André har tidligere spilt fotball for Moss og Fredrikstad. I tillegg er de en sjarmerende og livlig gjeng – som også viste seg å være trofaste Canal Digital-kunder både på hytta og hjemme. Vi følger denne familien gjennom ulike, gjenkjennelige scenario på sommerhytta: Introartikkel hvor man snakker om hyttelivet og tv-underholdning som en naturlig del av det livet, barnas tv-meny hvor barna forteller om gleden av å kunne bygge innendørshytta og se en film en regntung sommerdag og til sist – familiens VM-fest, hvor venner, naboer, familie og nabobikkja samles til grilling, hygge og fotballkamp.

Se kampanjen her:

“Pål André Czwartek og familien lever det gode liv på hytta”

“Her er barnas TV-meny”

“VM-fest hos Czwartek”

Se nyeste caser

Livet på Taxisentralen

Livet på Taxisentralen

Taxisentralen
Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Viken Sol AS
Sentralt og solrikt på Solenga

Sentralt og solrikt på Solenga

Bokvalitet AS/Nordvik Drammen