Tufte kler deg opp i sommer

Kunde
Tufte Wear AS
Periode
Juni 2020
Målgruppe
Generell målgruppe for tracking av performance
Format
Native digitalt
Avis
Nettavisen

Tufte Wear ønsket å bygge synlighet rundt merkevaren Tufte som leverandør av friluftsklær til hele familien, samt fortsette trykket på opprinnelig Tufte boxer serie som var starten på eventyret. Med en fantastisk høy in-screen på 89% fikk kampanjen god synlighet, leserne viste stor interesse for innholdet, og med høy friluftsaktivitet i hele Norge var trafikken ut fra innholdet til tuftewear.no mange ganger høyere en snittet på kommersielle artikler.

Les artiklene her:

– Dette er turtøyet som holder deg varm og ser kult ut

– Derfor elsker nordmenn denne boxershortsen

Se nyeste caser

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne
Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

OBOS Block Watne
Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

OBOS Block Watne