Tufte kler deg opp i sommer

Kunde
Tufte Wear AS
Periode
Juni 2020
Målgruppe
Generell målgruppe for tracking av performance
Format
Native digitalt
Avis
Nettavisen

Tufte Wear ønsket å bygge synlighet rundt merkevaren Tufte som leverandør av friluftsklær til hele familien, samt fortsette trykket på opprinnelig Tufte boxer serie som var starten på eventyret. Med en fantastisk høy in-screen på 89% fikk kampanjen god synlighet, leserne viste stor interesse for innholdet, og med høy friluftsaktivitet i hele Norge var trafikken ut fra innholdet til tuftewear.no mange ganger høyere en snittet på kommersielle artikler.

Les artiklene her:

– Dette er turtøyet som holder deg varm og ser kult ut

– Derfor elsker nordmenn denne boxershortsen

Se nyeste caser

Livet på Taxisentralen

Livet på Taxisentralen

Taxisentralen
Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Viken Sol AS
Sentralt og solrikt på Solenga

Sentralt og solrikt på Solenga

Bokvalitet AS/Nordvik Drammen