Portia: The Spring Issue 2018

Kunde
H&M
Periode
The Spring Issue 2018
Målgruppe
Kvinner
Format
Digitalt magasin
Avis

 

Om kampanjen:
Kampanjen ble laget i forbindelse med lanseringen av H&Ms vårkolleksjon, og bestod av en artikkelserie som ble publisert i Portia-magasinet. Temaet for magasinet var vitalitet – livsglede og livskraft, noe som også gjenspeilet plaggene og uttrykket i kolleksjonen.

Artikkelseriens tematikk tok for seg styling som et fagfelt, og fokuset skulle være på detaljer og det håndverket som ligger bak det å være stylist. Her ble de to stylistene Hege Badendyck og Sunniva Hartgen intervjuet, samt at de skulle style hver sin modell med tre antrekk fra kolleksjonen for en fotoshoot.

Kampanjen ble distribuert via Portias og Nettavisens flater, samt i sosiale medier.

Se hele kampanjen her

 

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand