Min pappa er best

Kunde
Amfi Borg
Periode
November 2018
Målgruppe
Alle som har en pappa, kjenner en pappa
Format
Sosiale medier på Amfi Borgs egne sider
Avis

Amfi Borg er et senter som har hjerte for kundene sine. Derfor ville de gjerne lage innhold som hyller kundene og deres kjære. Vi tok en tur på senteret og pratet med både kunder og ansatte om hva en god pappa er. Flere ville også sende en hilsen til sin pappa. Det ble nære og hjertevarme møter med mennesker som åpnet seg og fortalte villig om en eller fler av sine kjæreste personer.

Vi laget fem korte videoer som ble spredd på Facebook i forkant av farsdagen 2018. Amfi Borg er kjempefornøyd, og har bedt oss om å lage flere videoer for dem i fremtiden.

Se kampanjen her:

Video 1

Video 2

Video 3

Video 4

Video 5

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand