Mii Electric

Kunde
SEAT, Harald A Møller
Periode
Desember 2019
Målgruppe
Unge urbane mennesker som bor i by
Format
Digitalt magasin med natvie plugger på front av utvalgte lokalaviser
Avis
Nettavisen med geosegmentering og Bergensavisen

Kampanjen bestod av distribusjon av Seat sitt magasin med innhold om den nye Mii Electric. I tillegg ble det laget tre lokaltilpassede artikler fra Seats showroom i Oslo, Bergen og Trondheim, som ble distribuert på Nettavisen.no (geostyrt til respektive by), samt i Bergensavisen.

Se SEAT-magasinet her

Les de lokale artiklene her:

SEAT Oslo

SEAT Bergen

SEAT Trondheim

 

Se nyeste caser

Bli besøksvenn

Bli besøksvenn

Røde Kors
Askjems blir Ferda

Askjems blir Ferda

Ferda Vestfold
Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne