Mii Electric

Kunde
SEAT, Harald A Møller
Periode
Desember 2019
Målgruppe
Unge urbane mennesker som bor i by
Format
Digitalt magasin med natvie plugger på front av utvalgte lokalaviser
Avis
Nettavisen med geosegmentering og Bergensavisen

Kampanjen bestod av distribusjon av Seat sitt magasin med innhold om den nye Mii Electric. I tillegg ble det laget tre lokaltilpassede artikler fra Seats showroom i Oslo, Bergen og Trondheim, som ble distribuert på Nettavisen.no (geostyrt til respektive by), samt i Bergensavisen.

Se SEAT-magasinet her

Les de lokale artiklene her:

SEAT Oslo

SEAT Bergen

SEAT Trondheim

 

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand