Me, myself & I

Kunde
H&M
Periode
September 2018
Målgruppe
Kvinner
Format
Digitalt magasin
Avis
Nettavisen, Bergensavisen, Drammens Tidene, Fredriksstad Blad, Nordlys, Tønsbergs Blad

Kampanjen ble laget i forbindelse med lanseringen av H&Ms høstkolleksjon for damer, og bestod av tre artikler, cover og behind the scenes som ble publisert i høstutgaven av Portia-magasinet. Konseptet “me, myself & I” handler om at vi gjennom magasinet ønsket å avdekke ulike fasetter hos et utvalg meningsbærere – dette gjennom bruk av kanaler som innholdsproduksjon, bildebruk og video. Formålet med konseptet var å etterlate leseren med en opplevelse av stil, identitet og uttrykk – som er viktige parametere i det å definere seg selv. Influencerne som ble benyttet i denne kampanjen var Maria Mena, Karoline Bjørnelykke og Amalie Snøløs

Se kampanjen her

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand