Me, myself & I

Kunde
H&M
Periode
September 2018
Målgruppe
Kvinner
Format
Digitalt magasin
Avis
Nettavisen, Bergensavisen, Drammens Tidene, Fredriksstad Blad, Nordlys, Tønsbergs Blad

Kampanjen ble laget i forbindelse med lanseringen av H&Ms høstkolleksjon for damer, og bestod av tre artikler, cover og behind the scenes som ble publisert i høstutgaven av Portia-magasinet. Konseptet “me, myself & I” handler om at vi gjennom magasinet ønsket å avdekke ulike fasetter hos et utvalg meningsbærere – dette gjennom bruk av kanaler som innholdsproduksjon, bildebruk og video. Formålet med konseptet var å etterlate leseren med en opplevelse av stil, identitet og uttrykk – som er viktige parametere i det å definere seg selv. Influencerne som ble benyttet i denne kampanjen var Maria Mena, Karoline Bjørnelykke og Amalie Snøløs

Se kampanjen her

Se nyeste caser

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne
Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

OBOS Block Watne
Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

OBOS Block Watne