Madrasspesialisten

Kunde
Bohus Elverum, Hamar, Gjøvik og Lillehammer
Periode
Oktober 2020
Målgruppe
Potensielle møbel/madrass-kjøpere på Innlandet
Format
Native visningsbasert - CM1
Avis
Østlendingen, Hamar Arbeiderblad, Oppland Arbeiderblad og Gudbrandsdølen Dagningen

Totalt merkevareløft på hele 21 %

Bohus i Elverum, Hamar, Gjøvik og Lillehammer ønsket å markere seg som madrasspesialisten i Innlandet ved bruk av innholdsmarkedsføring. Amedia Innholdsbyrå produserte lokaltilpassede artikler for hver av de fire møbelbutikkene – Bohus Elverum, Hamar, Gjøvik og Lillehammer. I tillegg ble det produsert én felles video der vi intervjuet fysioterapeut og søvnekspert, Ole Myhre.

Kampanjen ble testet gjennom Brand Metrics, og rapporten viste at kampanjen har bidratt til en total merkevareløft på 21 %.

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand