Livet på Taxisentralen

Kunde
Taxisentralen
Periode
Mai - november 2019
Målgruppe
Alle i Fredrikstad og Sarpsborg
Format
3 artikler med video, to enkeltstående videoer om Taxisentralens App Svippr, portretter av Taxisentralens sjåfører publisert på Taxisentralens Facebookside
Avis
Fredriksstad Blad og Sarpsborg Arbeiderblad

Årets case i Amedia 2019

Med frislipp av løyver, står taxinæringen foran en stor utfordring for videre drift. For å møte nettopp denne utfordringen fikk Taxisentralen produsert og distribuert en innholdskampanje i relevante lokalaviser. Målet med kampanjen var å skape tillit hos kundene og få folk til å bruke Taxisentralens app. Videre skulle kampanjen også skape en intern stolthet innad blant Taxisentralens ansatte og sjåfører.

For å nå disse målene skulle artiklene vise at Taxisentralen gjør langt mer enn bare å kjøre folk hjem fra byen. Gjennom god historiefortelling, som treffer nært, møter vi ekte mennesker som deler opplevelser fra egen hverdag. I artiklene får vi se og lese om hvordan de ansatte på Taxisentralen bidrar til å både spre glede og løse hverdagsutfordringer hos mennekser som virkelig trenger dem.

Livet på Taxisentralen viser hvordan bedriften og de ansatte er en viktig del av folks hverdag!

 

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand