Landås Pluss: Et unikt bokonsept inntar Asker

Kunde
Selvaag Bolig
Periode
Januar 2020
Målgruppe
Potensielle boligkjøpere i Asker og Bærum
Format
Native digitalt
Avis
Budstikka og Nettavisen (geosegmentert mot Asker og Bærum)

Selvaag Bolig bygger 187 Pluss-boliger på Landås, 10 minutter fra Asker sentrum. Gjennom Plusskonseptet får beboerne tilgang til alt de måtte trenge av servicetjenester i hverdagen, som resepsjon og vertskap, eksklusiv tilgang til selskapslokaler og treningsrom, skjorterens, smørebod og sykkelverksted.

Kampanjen skulle bidra til å skape interesse rundt boligprosjektet på Landås med hovedfokus på Pluss-boligene. Med tydelige call to action-knapper til interesseskjemaet var det også et mål at artikkelen skulle bidra til nye leads for Selvaag.

Artikkelen ble distribuert digitalt i Budstikka og på Nettavisen med geosegmentering mot Asker og Bærum. I Budstikka ble det testet et nytt annonseformat for native, og resultatene var svært gode!
Se kampanjen her:

«Selvaag Bolig bygger et helt unikt bokonsept på Landås»

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand