Kjøreglede – når bil og fører blir ett

Kunde
Mazda
Periode
Always on
Målgruppe
Format
Magasin
Avis
Nettavisen

Mazda ønsket å øke oppmerksomheten rundt og kjennskapen til bilmodellen CX-5. På bakgrunn av dette ble magasinet laget som en del av CX-5-kampanjen som ble kjørt i mars 2018. Kunden ønsket å videreføre magasinet, og magasinet er nå en del av et always on-løp med sesongtilpasset innhold og flere bilmodeller. 

Se kampanjen her

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand