Kjøpmannen med hjerte for bygda

Kunde
Rema 1000
Periode
November 2018
Målgruppe
Format
Native digitalt, print
Avis
Telamarksavisa, Vest-Telemark Blad, Gjengangeren, Østlandsposten, Porsgrunn Dagblad

Rema 1000 ønsker å bli den foretrukne dagligvarebutikken i Telemark og Vestfold, og har i forbindelse med dette det siste halvåret produsert fire innholdsartikler for å styrke merkevaren til Rema 1000 og bygge omdømme.

Se kampanjen her:

“Kjøpmannen med hjerte for bygda”

“Kjøpmannsfamilien på Herøya”

“Rema 1000-talentene: Søsken og kjøpmenn i hver sin butikk”

“Kjøpmannsfabrikken i Horten”

Se nyeste caser

Bli besøksvenn

Bli besøksvenn

Røde Kors
Askjems blir Ferda

Askjems blir Ferda

Ferda Vestfold
Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne