Kampen mot det grå

Kunde
Citroën
Periode
September 2017
Målgruppe
Format
Native-artikler, banner, Facebook, print
Avis
Fredriksstad Blad, Moss Avis, Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

Hvordan øke lokal oppmerksomhet for en internasjonal merkevare? Med maling og optimisme kommer man langt på vei.

Tre byjubileer og mye optimisme lokalt i Fredrikstad, Moss og Sarpsborg dannet bakteppe for Citroënkampanjen. De lokale forhandlerne i hver sin by ledet vei for Citroën med sitt engasjement og kjærligheten til hver sin by. For å formidle Citroëns verdier (fargerik, leken, kreativ, bl.a.) etterlyste forhandlerne i hver sin annonseartikkel en grå, kjip vegg de kunne male, som et bidrag til et levende sentrum og den lokale optimismen. Resultatet ble vist frem i tradisjonelle banner- og printannonser, hvor en C3 ble fotografert foran veggen.

Se kampanjen her:
“Feirer Fredrikstad med å male vegg”

“Bruker farger som kjærlighetserklæring til Sarpsborg”

“Citroën-forhandler teller ned til byjubileet med malingsspann”

Se nyeste caser

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne
Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

OBOS Block Watne
Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

OBOS Block Watne