Kampen mot det grå

Kunde
Citroën
Periode
September 2017
Målgruppe
Format
Native-artikler, banner, Facebook, print
Avis
Fredriksstad Blad, Moss Avis, Sarpsborg Arbeiderblad

Om kampanjen:

Hvordan øke lokal oppmerksomhet for en internasjonal merkevare? Med maling og optimisme kommer man langt på vei.

Tre byjubileer og mye optimisme lokalt i Fredrikstad, Moss og Sarpsborg dannet bakteppe for Citroënkampanjen. De lokale forhandlerne i hver sin by ledet vei for Citroën med sitt engasjement og kjærligheten til hver sin by. For å formidle Citroëns verdier (fargerik, leken, kreativ, bl.a.) etterlyste forhandlerne i hver sin annonseartikkel en grå, kjip vegg de kunne male, som et bidrag til et levende sentrum og den lokale optimismen. Resultatet ble vist frem i tradisjonelle banner- og printannonser, hvor en C3 ble fotografert foran veggen.

Se kampanjen her:
“Feirer Fredrikstad med å male vegg”

“Bruker farger som kjærlighetserklæring til Sarpsborg”

“Citroën-forhandler teller ned til byjubileet med malingsspann”

Se nyeste caser

Livet på Taxisentralen

Livet på Taxisentralen

Taxisentralen
Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Solcellepaneler er lønnsomt og miljøvennlig

Viken Sol AS
Sentralt og solrikt på Solenga

Sentralt og solrikt på Solenga

Bokvalitet AS/Nordvik Drammen