#HUSNES

Kunde
Husnes Storsenter
Periode
25. oktober - 1. november
Målgruppe
Alle innbyggere på Husnes og i Kvinnherad - spesielt de unge kundene hos Husnes Storsenter.
Format
10 små video-episoder distribuert fra Kvinnheringen som og landingsiden H-extra.no, samt facebook.
Avis
Kvinnheringen

#HUSNES er en content-serie som løfter seg over det salgsutløsende og fokuserer på merkevaren Husnes Storsenter. Serien tar utgangspunkt i at unge mennesker bruker mye tid på senteret og at svært mye skjer, hvor kjøpesenteret er navet – en felles scene for små og store hendelser.

Alle ungdommene i serien er fra Husnes-området og ble skrevet inn i manus ut fra sitt ståsted og inn i fiksjonen.  

#HUSNES skal spille på følelser, humor, vennskap og ungdomstid. Serien prøver å ta unge folk på alvor, på deres egne premisser.

Hva er det egentlig som går for seg på Husnes Storsenter? Se filmene her.

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand