#HUSNES

Kunde
Husnes Storsenter
Periode
25. oktober - 1. november
Målgruppe
Alle innbyggere på Husnes og i Kvinnherad - spesielt de unge kundene hos Husnes Storsenter.
Format
10 små video-episoder distribuert fra Kvinnheringen som og landingsiden H-extra.no, samt facebook.
Avis
Kvinnheringen

#HUSNES er en content-serie som løfter seg over det salgsutløsende og fokuserer på merkevaren Husnes Storsenter. Serien tar utgangspunkt i at unge mennesker bruker mye tid på senteret og at svært mye skjer, hvor kjøpesenteret er navet – en felles scene for små og store hendelser.

Alle ungdommene i serien er fra Husnes-området og ble skrevet inn i manus ut fra sitt ståsted og inn i fiksjonen.  

#HUSNES skal spille på følelser, humor, vennskap og ungdomstid. Serien prøver å ta unge folk på alvor, på deres egne premisser.

Hva er det egentlig som går for seg på Husnes Storsenter? Se filmene her.

Se nyeste caser

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne
Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

Fra Oslo til Lillejordet: Amir og Tina starter en ny tilværelse i ny enebolig i Larvik

OBOS Block Watne
Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

Skogro på Nøtterøy – boliger og beliggenhet som må oppleves

OBOS Block Watne