Hagefestival 2020

Kunde
Europris
Periode
Mai 2020
Målgruppe
Format
Native digitalt
Avis
Alle Amedias lokalaviser og Nettavisen.no

Da korona-krisen inntraff anbefalte vi at Europris burde gjennomføre en taktisk kampanje. Bakgrunnen var fordi vi så at leserne våre konsumerte forbrukerstoff svært godt, og at de gjerne ville lese mer innenfor tematikker som Europris sine produkter dekker.

Med lang erfaring med kjøpsutløsende innhold, produserte vi derfor syv enkle kjøpsguider, som vi distribuerte på tvers av alle våre kanaler.

Les artiklene her:

 

 

Se nyeste caser

Bli besøksvenn

Bli besøksvenn

Røde Kors
Askjems blir Ferda

Askjems blir Ferda

Ferda Vestfold
Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne