Gutta i Røyken

Kunde
Røyken kommune
Periode
Desember 2017
Målgruppe
Næringslivsledere og private på boligjakt
Format
Native digitalt og print
Avis
Røyken og Hurums Avis, Drammens Tidende, Budstikka og Dagens Næringsliv

I forbindelse med forestående kommunesammenslåing, ønsker Røyken kommune å markere seg som en attraktiv kommune både for næring og private. Formålet er å nå næringslivsledere med budskapet om mulighetene kommunen gir. Derfor falt valget på å fortelle historien om Megaprint som etablerte seg i Røyken i 2011.

Sekundært ønsket kommunen å vise frem spennende arbeidsplasser i kommunen, for at lokale beboere får se hvilke muligheter som ligger i lokalt arbeidsliv.

Se kampanjen her

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand