Espen sparte 150 000,- på takfornying

Kunde
Takfornying AS
Periode
Målgruppe
Eiere av enebolig med behov for takbytte
Format
Native
Avis
Tønsbergs Blad, Sandefjords Blad, Østlandsposten, Telemarksavisa, Laagendalsposten, Drammens Tidende, Fredrikstad Blad, Hamar Arbeiderblad, Romerikes Blad, Budstikka

Kampanjen fokuserte på hva man kan spare på å fornye taket i stedet for å bytte det ut. Leverandør fikk også vist frem hvordan produktet fungerer, og seriøsiteten de innehar som markedsledende i Norge.

Kampanjen har vært direkte salgsutløsende med en kontaktboks som har generert mange leads i alle avisene artikkelen har vært i.

Se kampanjen her

Se nyeste caser

Bli besøksvenn

Bli besøksvenn

Røde Kors
Askjems blir Ferda

Askjems blir Ferda

Ferda Vestfold
Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

Solkollen i Sandefjord – nytt boligfelt tett på naturen og sjøen

OBOS Block Watne