ECCO OMNI-VENT

Kunde
ECCO
Periode
Mars 2019
Målgruppe
Kvinner og menn
Format
Native-artikler
Avis
Nettavisen, Portia og Y.MAG

 Kampanjen hadde som hensikt å sette fokus på den nye skomodellen ECCO OMNI-VENT gjennom to inspirerende og informerende moteartikler. Den ene artikkelen ble vinklet mot menn og publisert på Y.MAG, mens den andre artikkelen ble vinklet mot kvinner og publisert på Portia.

Se kampanjen her:

«Nye hybridsko fra ECCO: Vårens fineste sneakers»

«Hybridskoene som passer både for byen og i naturen»

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand