Bobil – perfekt til den aktive familien

Kunde
Askjems
Periode
Mars og april 2020
Målgruppe
Aktive familier med barn - helårsbruk av bobil
Format
Digitalt, print og i kundens egne kanaler
Avis
Tønsbergs Blad, Sandefjords Blad, Østlands-Posten og Gjengangeren

Lettere å komme seg på tur og mindre planlegging. Familien Grimsæth er frelst på bobil i en aktiv hverdag. Nå skal de tipse andre om frihetsfølelsen med «hytte på hjul». De bruker bobilen hele året til store og små utflukter og viser at bobil absolutt ikke er en “pensjonistgreie”.

Se kampanjen her:

Bli med Familien Grimsæth på bobil-eventyr

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand