Black Friday hos Coop Obs

Kunde
Coop Obs
Periode
November 2019
Målgruppe
Barnefamilier, par i alle aldre, eldre
Format
Native: digital og print
Avis
Akershus Amtstidende, Østlandets Blad, Ringsaker Blad, Moss Avis, Sunnmørsposten, Bergensavisen, Nordlys, Sandefjords Blad, Smaalenenes Avis, Agderposten, Avisa Nordland, Rana Blad, Jærbladet, Sandnesposten, Agder, Lyngdals Avis, Drammens Tidende, Østlendingen, Haugesunds Avis, Romerikses Blad, Hamar Arbeiderblad

Kampanjen ble distribuert digitalt i 21 aviser over 2 døgn i Amedias aviser over hele Norge der Coop Obs har butikker. I tillegg ble artiklene distribuert på helside print i 23 aviser. Kampanjen hadde følgende målsettinger:

– Forbrukerne skal ha Coop Obs top of mind når Black Week begynner.
– Få flere til å handle hos Coop Obs under Black Week – både i butikk og på nett, samt orientere seg på Obs sine nettsider.
– Coop Obs skal være den naturlige destinasjonen for Black Week-handelen.
– Forbrukerne skal vite hvilke produktkategorier som kommer på tilbud.
– Større handlekurv og økt omsetning.

Kampanjen leverte gode resultater for kunden.

 

 

Les artiklene her:

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand