Askjems blir Ferda

Kunde
Ferda Vestfold
Periode
Mai 2021
Målgruppe
Bobilinteresserte i Buskerud, Vestfold, Telemark
Format
Native digital
Avis
Tønsbergs Blad, Drammens Tidende, Telemarksavisa, Gjengangeren, Østlands-Posten

Her var vi:
Askjems var en etablert bobil – og campingvognaktør i Vestfold, en familiebedrift med solid forankring i lokalsamfunnet. Da de ble kjøpt opp av Ferda, ønsket de å kommunisere hva oppkjøpet betyr og trygge egne kunder; de er de samme folkene, har den beste servicen, de gode merkevarene og at deres kunder får flere fordeler da Askjems ble en del av Ferda-kjeden.

Dette var kundens mål:
Beholde egen posisjon i regionen Vestfold/på Østlandet etter navnebytte.

Kampanjens kommunikasjonsmål:
Informere om oppkjøpet og hva det betyr for kundene, kommunisere fordelene med at de nå er en del av Ferda-kjeden.

Løsning:
Artikkel med video på topp i aviser i nedslagsfeltet. Av erfaring opplever vi at kundecaser har større slagkraft enn rene “butikksaker”, så vi kombinerte disse to i én sak, der kundene forteller om deres opplevelse hos nye Ferda og Ferda forteller om oppkjøp, veien videre og kundefordeler.

 

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand