Askjems blir Ferda

Kunde
Ferda Vestfold
Periode
Mai 2021
Målgruppe
Bobilinteresserte i Buskerud, Vestfold, Telemark
Format
Native digital
Avis
Tønsbergs Blad, Drammens Tidende, Telemarksavisa, Gjengangeren, Østlands-Posten

Her var vi:
Askjems var en etablert bobil – og campingvognaktør i Vestfold, en familiebedrift med solid forankring i lokalsamfunnet. Da de ble kjøpt opp av Ferda, ønsket de å kommunisere hva oppkjøpet betyr og trygge egne kunder; de er de samme folkene, har den beste servicen, de gode merkevarene og at deres kunder får flere fordeler da Askjems ble en del av Ferda-kjeden.

Dette var kundens mål:
Beholde egen posisjon i regionen Vestfold/på Østlandet etter navnebytte.

Kampanjens kommunikasjonsmål:
Informere om oppkjøpet og hva det betyr for kundene, kommunisere fordelene med at de nå er en del av Ferda-kjeden.

Løsning:
Artikkel med video på topp i aviser i nedslagsfeltet. Av erfaring opplever vi at kundecaser har større slagkraft enn rene “butikksaker”, så vi kombinerte disse to i én sak, der kundene forteller om deres opplevelse hos nye Ferda og Ferda forteller om oppkjøp, veien videre og kundefordeler.

 

Se nyeste caser

Nordbolig realiserer boligdrømmer i hele distriktet

Nordbolig realiserer boligdrømmer i hele distriktet

Nordbolig
Allehelgen – Dette skjer i kirken nær deg

Allehelgen – Dette skjer i kirken nær deg

Den Norske Kirke (Hamar Bispedømme)
Realiserte bildrømmen med Brage Finans

Realiserte bildrømmen med Brage Finans

Brage Finans