Sparebankstiftelsen DNB har siden starten i 2002 tildelt 5 milliarder kroner til almennyttige formål. Stiftelsen ønsker å bidra til et samfunn med aktive og ansvarsbevisste mennesker, og støtter særlig prosjekter som skaper engasjement, deltakelse og tilhørighet for barn og unge.
Kampanjen skulle øke kunnskap og kjennskap til hva Sparebankstiftelsen DNB er, hvilke formål de har og hva de støtter. Ved hjelp av lokale vinklinger og bredde, skulle vi inspirere til og øke antall kvalitative søknader om støtte fra stiftelsen.
Les artiklene her:
- Det er mange timer med arbeid, men vi er som en liten familie
- Østsiden fritidsklubb: – Verdifullt for oss å tilby ungdommene sunne, kreative aktiviteter
- Kommunen skulle skrote brakkene – nå er det en fantastisk møteplass for unge
- Barnas bondegård: – Her lærer barna om ansvar, empati og kjærlighet for dyrene
- Dette er et sted hvor ungdom kan utfolde seg kreativt og øke skaperevnen
- Gir barna friluftsglede for livet