Folk i Asker, Bærum og Vestfold reiser til Drammen for å tjene penger på gammelt «skrot»

Kunde
Aladdin gull, sølv og medaljer
Periode
Oktober/november 2020
Målgruppe
Potensielle nye kunder
Format
Native digital og print
Avis
Budstikka, Tønsbergsblad, Jarlsberg og Gjengangeren

Aladdin gull, sølv og medaljer etablerte seg i Drammen på nyåret 2020 og ønsket en kampanje som satte dem på kartet. Aladdin opplever at flere av kundene deres er fra Vestfold, og så derfor et stort potensial ved å annonsere utenfor eget fylke. Områdene Vestfold, Asker og Bærum ble valgt i distribusjonen. På den måten kunne de nå kunder utenfor sitt tradisjonelle dekningsområde, og kommunisere budskapet om tjenestene de tilbyr.

Se nyeste caser

Den store Bydelskonkurransen

Den store Bydelskonkurransen

Extra Øst
Kunsten kommer hjem

Kunsten kommer hjem

Nasjonalmuseet
Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

Fra Lilleaker til hele Norge: Slik bygget WoolLand merkevare og kjennskap hos Amedias avislesere

WoolLand