Selvaag Bolig bygger ut Lørenskog Stasjonsby, og selv om flere av boligprosjektene er ferdigstilt og beboere har flyttet inn, gjenstår det fortsatt noen byggetrinn. Blant disse er boligprosjektet Silkeføret – et prosjekt helt i skogkanten med en unik nærhet til naturen.
Kampanjen skulle bidra til å skape interesse rundt Silkeføret hos relevante målgrupper. Da boligene passer i flere livsfaser valgte vi å produsere to artikler der den ene artikkelen skulle treffe et eldre publikum – de med voksne barn som har flyttet ut av hjemmet. Den andre artikkelen skulle nå et yngre publikum, henholdsvis unge voksne og par i etableringsfasen. Begge artiklene inneholdt intervjuer med referansekunder i samme alderssegment som målgruppene vi ønsket å nå.
Artiklene ble distribuert i Romerikes Blad med gode resultater. Dette gjorde at vi utvidet distribusjonen av den ene artikkelen, som da tillegg ble distribuert på Nettavisen styrt med geosegmentering mot Oslo.
Se kampanjen her:
Artikkel 1: Flyttet fra Oslo vest til Lørenskog: – Vi stortrives
Artikkel 2: Kjøpte sin andre bolig i samme boligfelt: – Nå har vi kommet for å bli