Meny

Hjem

Inspirasjon

Vi tilbyr

Priser

Folka våre

Seks kjøpmenn forteller sin historie

Kunde
REMA 1000
Periode
Juni og august 2019
Målgruppe
Alle / Barnefamilier
Format
Native digitalt og video
Avis
Lierposten, Drammens Tidende, Eikerbladet, Budstikka, Romerikes Blad

Spray gjennomførte en kreativ workshop med REMA 1000-kjøpmennene fra region Midtre Østland. Målet for workshoppen var å finne frem til de gode historiene fra hver butikk som REMA 1000 kunne bruke i en innholdsmarkedsføringskampanje.

Som et resultat av workshoppen produserte vi seks artikler der vi intervjuet seks kjøpmenn basert på vinklingene vi fant frem til under workshoppen. Tre av artiklene ble distribuert i juni 2019, mens de siste tre skal distribueres i august. Artiklene består av video, tekst og foto.

Se kampanjen her:

«Lierbyens Rema 1000-kjøpmann har en helt spesiell historie»

«Misak (26) ville jobbe gratis for Rema 1000 på Drengsrud. Nå vil han bli kjøpmann» 

«Slik skaper han et helt unikt arbeidsmiljø»  

«Dette er en livsstil»

«Tvillingmammaen som ble kjøpmann i Drammen»

«REMA 1000 Hokksund: – Mette er helt unik for butikken vår»

Inspirasjon