Da kampanjen skulle kjøre hadde FFK nylig ramlet hardt ned i 1.divisjon, hatt opprykksambisjoner, men endte skuffet i 1.divisjon. Derfor var ikke kampanjefokuset at man må ha sesongkort for å se god fotball. Vi ønsket å fokusere på følelsene for FFK, som er uvanlig sterke i Fredrikstad. Innholdsmarkedsføringen ble lagt til innspurten av sesongkortsalget, like før seriestart, i en periode hvor lokalavisen skrev mye om FFK og sendte treningskampene live.
Kampanjen følger én ihuga supporter og én av spillerne. De forteller hvordan de har det i timene før kamp; hvordan de forbereder seg og hva de tenker. En følelsesmessig berg-og-dalbane som mange kan kjenne seg igjen i og som bidrar til økt glede og spenning frem mot seriestart.
En begredelig 2015-sesong og laber sesongoppkjøring til tross, etter kampanjen meldte FFK om flere solgte sesongkort for 2016-sesongen enn 2015.