Meny

Hjem

Inspirasjon

Vi tilbyr

Priser

Folka våre

Coop rydder Norge

Kunde
Coop
Periode
Mai 2019
Målgruppe
Alle som har lyst til å gjøre en innsats for miljøet
Format
Sosiale medier, pressemeldinger, digitale annonser i Amedias lokalaviser
Avis

Fra 27. april til 4. mai 2019 delte 250 Coop-butikker over hele Norge ut gratis ryddeutstyr i aksjonen «Coop Rydder Norge». Utenfor butikkene kunne alle deltakerne levere inn avfallet i egne konteinere.

For å skape oppmerksomhet og engasjement rundt kampanjen, produserte Spray 9 lokaltilpassede videofilmer med Coop-ansatte fra hele landet i hovedrollen. I tillegg fotograferte vi ansatte i 27 butikker.

Silje Verlo Alisøy, kommunikasjonsrådgiver: «Vi syns at samarbeidet med Amedia og Spray har fungert svært godt! Coop rydder Norge er en kampanje som kun varer en uke, der vi er avhengige av kjappe leveringer på korte frister. Her har Amedia og Spray innfridd, og de har klart å skape den følelsen og stemningen vi var ute etter i filmene som ble laget. Spray er enkle å jobbe sammen med, og er tilgjengelig og raske på å gi tilbakemeldinger».

Se kampanjen her:

«Coop rydder Norge 2019»

Inspirasjon